מצוינות בשירות

השליחות שלנו היא לגרום לכם לאהוב את מה שאתם עושים. אנו כאן כדי לחבר אתכם לאותנטיות שלכם, לעזור לכם למצוא את המשמעות בעבודתכם. דורטל ID מאמינה בשיתוף עובדים בתהליכי השינוי וברתימתם למשימה. כל ארגון הנותן שירות הן ללקוחות הפנימיים והן ללקוחות חיצוניים, עוסק כל העת בשיפור איכות השירות על מנת לעמוד ביעדים ובתחרות בסביבות השונות.

נתחיל באבחון הארגון מנקודות מבט שונות ומגוונות. לאחר מכן נבנה תשתית ברמה הניהולית הכולל בתוכו ייעוץ ואימון למנהלים, עבודה עם צוותים, קביעת תהליכי עבודה, יצירת המשמעות והמוטיבציה לעובדים, ליווי השינוי בדרכים יצירתיות ושונות ועוד.  נבנה צוות מוביל, נלווה את המנהלים באופן אישי וגם כקבוצת עמיתים. נעבוד איתכם בצורה פעילה ויצירתית על מנת לעצב את הפתרונות המתאימים על מנת להגיע ליעדים באפקטיביות.  

במסגרת תהליך שיפור השירות

·         נערוך סקרי שביעות רצון ללקוחות פנים

·         נקיים הדרכה בסדנאות למנהלים על ניהול השירות בארגון

·         נערוך סדנאות לעובדים בקבוצות הומגניות והטרוגניות

·         נקים צוותי שיפור

·         ננסח אמנת שירות

·         נערוך ישיבות תחזוקה

·         ננתח אירועים חריגים ל"טוב ולרע".

·         נשפר את מיומנויות ההנהלה והעובדים

דורטל ID מתמחה מזה 25 שנה בבניית סל פתרונות המותאם לך ולצורכי הארגון, וזאת מתוך היכרות מעמיקה עם מגוון רחב של ארגונים מתחומים שונים. ב- 25 שנות ניסיון רכשנו את הכלים והידע ללוות אתכם בתהליך השינוי.