שירות הוא מהות

  בין אם מוכרים מוצר ממשי או עוסקים בשירות לקוחות, שביעות רצון הלקוח נקבעת ברגעי אמת מסוימים. על פי פרדוקס השירות, ככל שהשירות יהיה איכותי יותר, כמות התלונות תלך ותגדל  ונאמנות הלקוחות תגדל אף היא, בליווי קטעי סרטים. 
     

ניהול ניהוג ומה שביניהם

  על סגנונות מנהיגות וניהול ועל עשרת העקרונות המובילים לניהול פורץ דרך, בליווי קטעי סרטים.
     

שיווק אישי

  זה לוקח רק שבע שניות ליצור רושם ראשוני וזוהי אומנות שיש להבין את מרכיביה ולהתאמן עליה, בליווי קטעי סרטים.
     

תקשורת פנים ארגונית

 
"יחסים ותקשורת בין עובדים למנהלים" – המפתח להצלחה בשרשרת השירות, בליווי קטעי סרטים.
     

שוברים שחיקה

 

שחיקה היא תופעה מתפשטת ומדבקת בארגונים. מנהלים ועובדים שמודעים לעניין השחיקה ושאינם מתעלמים ממנה, יכולים ללמוד לבנות מנגנונים למניעה ולטיפול אפקטיבי בתופעה והשלכותיה.

     

הנעת עובדים

   מחקרים חדשים קובעים שהמוטיבציה והנעת העובדים נובעת משלושה דברים. בהרצאה חשיפה של מרכיבי המוטיבציה התלויים במנהל ובעובד, בליווי קטעי סרטים.
     

אסרטיביות פסיביות ואגרסיביות

   מרכיבי ההתנהגות האסרטיבית, מדד האסרטיביות, שפת הגוף ומבנה המשפט האסרטיבי בליווי קטעי סרטים.
     

מחשבה מייצרת רגשות

  נהוג לטעון "מחשבה מייצרת מציאות", ובכן, היא לא. המחשבה מייצרת רגשות והרגשות מייצרים פעולה או הימנעות. בהרצאה כלים חדשים להתייחסות לרגשות כלואים בתוך ארגונים, בליווי קטעי סרטים.
     

תקשורת רב תרבותית

   על הסלט הרב תרבותי. ההתמודדות עם הרב תרבותיות היא כפולה. מחד, קיים ריבוי תרבויות בתוך הארגון, לצידו יש ללמוד לתפקד, כשבנוסף קיים ריבוי תרבויות גם בקהל החיצוני אשר מולו הארגון מתנהל (לקוחות, ספקים ועוד). כפילות זו מעצימה את הצורך בהבנה רב תרבותית.

בין תרבותיות משרד הבריאות

רב תרבותיות במשרד הבריאות